Kako Vam možemo pomoći?

Kako funkcioniše naš support tim?

  • Proventum support tim je tu neograničeno za vas, 24/7 online za sve pretplatnike.
  • Ne objavljujemo broj telefona support tima na sajtu. Ukoliko je neophodno, kontaktiraćemo vas.
  • Kada nas kontaktirate, možete poslati i fajl, screenshot ili sliku kako bi što bolje opisali vaš problem.
  • Kada nas kontaktirate, usmjeravamo vaš zahtjev timu koji je najadekvatniji za rješavanje vašeg problema i odgovaranje na vaše pitanje.
  • Odgovor očekujte u najkraćem mogućem roku.

Šta treba uraditi prije kontaktiranja support tima

  • Pogledajte listu već postavljenih pitanja sa odgovorom, možda je tu upravo rješenje vašeg problema.

Ukoliko ne nadjete odgovor na vaše pitanje, kako nas kontaktirati sa sajta

  • Napravite tiket sa što boljim opisom vašeg problema
  • Ili nas kontaktirajte preko chat-a (klikom na ikonicu u donjem desnom uglu)

Kako nas kontaktirati sa Proventuma

  1. Ulogujte se na vaš Proventum nalog
  2. U gornjem desnom uglu kliknite na korisničku podršku
  3. Otvorite novi tiket i postavite vaše pitanje.

Kontaktirajte nas.

Otvorite tiket sa vašim problemom

U procesu smo kreiranje baze znanja pa su sva vaša pitanja i sugestije. Dobrodošli.

Računovodstvena podrška

Ukoliko imate nedoumica npr. oko toga da li je potrebno platiti porez ili ne na neki trošak, budite slobodni da nas kontaktirate za pomoć i savet. Preko naše korisničke podrške. Kontaktirajte nas

Tehnička podrška

Ukoliko imate problema sa funkcionisanjem sistema naši programeri će u najkraćem roku se potruditi da reše problem. #proventum na slack.